Meest gestelde vragen

Heeft u vragen over onze producten of leveringen, neemt u dan contact met ons op.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Wij accepteren Credit/Debit cards (Visa, Mastercard, Sirius) en iDEAL betalingen. Wij adviseren betaling met iDEAL voor de snelste afhandeling van uw bestelling. U heeft de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN-AMRO, Rabobank, ING-bank, SNS-bank, ASN-bank, Regiobank, Triodos bank, Van Lanschot bankiers, Knab bank en Bunq. Bij deze betaalwijze wordt uw betaling direct afgeschreven van uw rekening.
Waar is mijn bestelling?
Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u van ons een e-mail. De status van uw bestelling kunt u volgen via de track & trace code die in deze e-mail vermeld wordt.
Wat zijn de levertijden bij Pulsar?
Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen te leveren.
Wat is de bezorgmethode
Wij laten onze pakketten bezorgen met PostNL. U ontvangt uw pakket kosteloos.
Waarom moet ik een servicepunt kiezen?
U kunt bij deze juwelier terecht voor advies en of het gratis op maat laten maken van het horlogebandje.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Nadat uw betaling is ontvangen wordt uw bestelling in orde gemaakt. U ontvangt een e-mail met een track & trace code om uw bestelling te volgen. Hier wordt het verwachte bezorgmoment aangegeven.
Hoe stuur ik een product retour?
U heeft vanaf de ontvangst van uw bestelling 14 dagen de tijd om uw product gratis te retourneren. Uw product dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- Het product is ongebruikt en onbeschadigd.
- Het product is verpakt met bijbehorende giftbox en inclusief garantie-/instructieboekje.

Lees hier meer over in onze algemene voorwaarden.

Volg onderstaande stappen als u een artikel van Pulsar terug wilt sturen:
1. Log in bij uw account, download en print het retourformulier dat bij uw order staat.
2. Verpak het product met bijbehorende giftbox en garantie-/instructieboekje zodanig dat beschadigingen tijdens transport voorkomen worden.
3. Voeg het ingevulde retourformulier bij het pakket en geef de reden van retourzending aan.
4. Retourneer het pakket naar onderstaand adres:

Seiko Nederland BV
Antwoordnummer 328
3100 VB Schiedam

5. Geef uw pakket af bij een PostNL locatie. Bewaar de track & trace code om uw pakket te kunnen volgen.
Hoe kan ik mijn retourzending volgen?
Wanneer u uw retourzending afgeeft op een PostNL punt, krijgt u een PostNL track & trace code waarmee u op de website van PostNL uw zending kunt volgen.
Hoe lang duurt het voordat mijn aankoopbedrag wordt terugbetaald?
Zodra wij uw retourzending in goede orde ontvangen hebben zullen wij u hiervan per e-mail op de hoogte brengen en zal na controle van het product het aankoopbedrag binnen enkele dagen op uw rekening worden teruggestort.